Gå til hovedinnhold

Kundesenter

Vårt kundesenter er til for å gjøre hverdagen til våre leietakere enklere gjennom å være et felles kontaktpunkt for alle henvendelser vedrørende leieforholdet.

Aker Brygge

Velkommen til vårt kundesenter

I Norwegian Property er vi svært opptatt av fornøyde kunder, og derfor har vi også vårt helt eget kundesenter som vi er svært stolte av. Vårt kundesenter er åpent alle hverdager kl. 08:00 - 16:00.

Som leietaker hos oss skal du alltid føle deg ivaretatt og få raskt svar på det du lurer på. Kundesenteret fungerer som selskapets forlengede arm og tar imot alt av henvendelser, det være seg informasjon om leieforhold, utstyr til kildesortering eller tekniske utfordringer som måtte oppstå.

Vi setter riktig avdeling og driftsteam på saken og gir deg fortløpende tilbakemelding, slik at du unngår unødvendig mange kontaktpunkter. Kundesenteret kan nås på både telefon og e-post.

Ta kontakt med oss

Ingen henvendelse er for liten, ingen ei heller for stor. Du kan ta kontakt med oss når som helst på:

Kundesenter

Drift

NPRO-ansatte i resepsjon

Kundesenter

Hjelp oss å kildesortere

Trenger du avfallsposer eller annet kildesorteringsutstyr?

Denne siden bruker informasjonskapsler. Ved å klikke på aksepter-knappen samtykker du til vår bruk av informasjonskapsler. Vår cookie policy